Mediální svět   |   Bankovní poplatky   |   Nová banka   |   Moje poplatky   |   Vstřícná banka   |   Digitaiment   |   Silniční zákon.cz   |   Poplatkožrout   |   Děkuji.eu

DISKUSE K ČLÁNKU:
Neplaťte zbytečně poplatky za psa

< < Zpět na článek

Přidat nový komentář

Jméno:
Titulek:
Obsah:
Kontrolní otázka: * Kolik dnů má jeden kalendářní týden ?
Odpověď : * ( odpověď napište číslicí )
vyhození odpadku, papiru do kontajneru | ( jana | 04.10.2019, 13:43 ) | reagovat
mám zaplacené odpady ve mestě , bydlím v paneláku, chci se zeptat mohu vyhodit komunalní odpad, papir nebo plasty do kontajneru i jinde v mém městě než u sveho paneláku? je například plny.
Nesouhlasím plaťit za pejska z útulku ktreý je nemocný ! | ( Kuba | 31.05.2017, 13:45 ) | reagovat
Já jsem si adoptovala malého moc nemocného a týranýho  pejska z útulku a jsem rozčilena plaťím za veterinu nehorázný peníze a mam jěště platit za pejska ročně 1000 KČ ?  za pejska z útulku To je nehoráznost pak ma jěště nemocnýho malinaktého čivavaka 1.5 kg kterýho jsem taky zachraňila vážil 50 dk než jsem ho vypiplala na 1.5kg bál se misky celý rok nemůžu pracovat zničila jsem si záda starala jsem se o ochrnutýho manžela 8 let a tedka jsem na hmotný nouzi a mam vyhodit pejsky protože nemam na poplatky ? a za toho malinkatýho mrňouska chtěji 1.500 KČ je menší než kočka ja neřeknu ty 200 KČ bych zaplaťila ale za oba dva 2.500 KČ teda fak je nehoráznost 
Jak se vyhnout poplatku za psa? | ( Stropan | 11.10.2016, 17:29 ) | reagovat
ZDravím, chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost, teda vlastně návod, který fakt funguje. Neříkám, že je to v hodné pro každého, ale každá kačka dobrá, že... K návodu jsem dospěl po přečtění http://psiusmev.cz/media/poplatek-za-psa-praha je tam několik verzí, tak snad pomůže :)
pojištění | ( Honzaj. | 29.09.2016, 05:45 ) | reagovat

My si třeba za psa ještě připlácíme pojištění. Nemáme holt nejlevnějšího psa, jezdíme s ním na výstavy a navíc ho máme moc rádi. Takže kromě klasických poplatků ještě připlácíme za pojištění. http://www.pejskar.cz/pojisteni-psu-78911/ což nejsou úplně srovnatelné částky. Poplatek za psa docela chápu... Píšete tady, že za agamy a kočky se neplatí, atd. Ale chodíte snad kočky a agamy venčit ven? Pouštět je na vyběhání na veřejná prostranství? Slyšeli jste agamu někdy pořádně hlasitě štěkat?

Podle mě každý normální pejskař poplatek za psa pochopí.. Ti kteří ne ... radši nebudu komentovat. 

Poplatky za psa | ( Michal | 12.03.2016, 08:49 ) | reagovat
Lidi, jak ti tady čtu tak se radnice asi jen směje. Protože se neumíte slušně domluvit a stále nikdo neodpověděl na onu otázku "proč se platí poplatky za psa"? Nedívejte se na plenky nebo sáčky. Sami jsme konzumenti a máme své potřeby a neplatíme za sebe polatek ve své vlastní domácnosti, ve svém bytě či rodinném domě. Proste mně zajímá, když js si koupil dům  nebo byt za nemalé peníze tak proč platím polatek za psa? Sousedka má dvě kočky a neplatí nic. Kamarád má fretku a kolegyně má 4 agamy. Nikdo nic neplatí. Jen ten kdo má psa tak platí polatek. Je to můj vlastní dům a platím polatek za psa, který vykonává potřeby na mé zahradě za kterou jsem zaplatil. Řekne mi někdo proč platím polatek za psa?
poplatky | ( rendy | 18.07.2015, 00:55 ) | reagovat
Heleno bezte se lecit urcite ste nejaka fiflena ktera pri pohlede na hovno obejde kolem metrovym obloukem.Kdyby se zrusili poplatky a pejskarum se radej neco prispivalo memuseli byt plny utulky kazdy by si vzal treba i tri psy.Zivim psa ze svyho veterinu platim ze svyho  pytliky mam vetsinou svoje od potravin takze proc platit za psa kdyz pro nej mesto nic nedela.A ze pes sere do travy no co co se tam lidi maji co valet a ze pes steka u psa je to normalni my taky musime poslouchat hulakajici ozralce ve dvě v noci co delaji bordel.A rozhodne je lepsi slapnout do hovna nez do střepů
A CO KRAVÁL ? | ( Haniss | 21.05.2015, 22:57 ) | reagovat

Každý den od 5ti ráno do 23hod  mám pod okny 'psí peklo'. Abych se vyspal,když se v noci vrátím z cesty, musím zavírat kvůli všem těm zasr...nejm čoklům okna.A s železnou pravidelností se všichni několikrát denně vystřídaj. A to jsem byl po nastěhování rád, že nemám okna na hlavní cestu ale do původně klidného dvora.Když tady začali dělat bordel cikáni, podařilo se to vyřešit celkem rychle (i když ne moc legálně) a je tu od nich pokoj. Ale pejskaři, to je holt jinej kalibr.Pár se nám podařilo vypudit, když byli dotázáni na poplaty...ale přicházej noví a noví !!!

 
Re: A CO KRAVÁL ? | ( Anička | 05.10.2018, 08:53 ) | reagovat
Haniss : pročítám Váš komentář a silně mi to  připomíná u nás . Jen doufám , že nebydlíte blízko mne.  Píšete , že jste se zbavili cikánů nelegálně  a co chystáte na pejskaře ?  U nás nedávno  malý pejsek sežral otrávenou návnadu , teď je na kapačkách a neví se jak vše dopadne. Když chcete mít klid , to se musíte odstěhovat do lesa , no pokud Vás nebudou rušit ptáci. Ve městě je vždy ruch , co jste čekal,tolik lidí pohromadě, aby bylo ticho ? Dobrá rada , zavřít si okna ! 
POPLATEK ZE PSŮ | ( HANKA | 18.03.2015, 14:55 ) | reagovat
DOBRÝ DEN,PROSÍM VÁS POPLATKY ZA PEJSKY JE ZVRÁCENOST POKUD SE TO TÝKÁ ADOPTOVANÝCH Z ÚTULKU ČI JINAK ZACHRÁNĚNÝCH PEJSKŮ!!!! TEN KDO MÁ ZÁJEM POSKYTNOUT DOMOV PEJSKŮM Z DANÝCH ÚTULKU, BY MĚL BÝTI OSVOBOZEN OD JAKÝCHKOLI NESMYSLNÝCH POPLATKŮ.TEN KDO MÁ NA PAPÍROVÉHO,NECHŤ POPLATEK PLATÍ!!! ZNÁM VÍCE LIDÍ,KTEŘÍ BY SI Z ÚTULKU VZALI I DVA PEJSKY,ALE POPLATEK JE ŠÍLENY,KDO TO PROBOHA VYMÝŠLEL??? MĚSTO VŮBEC NEUVAŽUJE,ŽE NA KAŽDÉHO PEJSKA V ÚTULKU JSOU VYNALOŽENY NEMALÉ ČÁSTKY A NEMLUVĚ O PŘEPLŇENOSTI ÚTULKU!!!!! PROBUĎTE SE ÚŘEDNÍCI A ZAČNĚTE KONAT,ABY LIDÉ SE SRDCEM NA DLANI,KTERÝM NENÍ LHOSTEJNÝ OSUD PEJSKŮ V ÚTULKU MOHLI SVOBODNĚ JEDNAT.
štěkáte na špatný strom | ( romana | 24.02.2015, 07:44 ) | reagovat
Lidi,proš se tady urážíte?Vždyť to vymysleli ti nahoře.Chápu placení polatku ve městech.Jak jsem četla,dostáváte pytlíky a  na koších by měly taky být.Ale co my na vesnici,Pes se mi vydělá na dvoře,či zahradě,já to uklidím a hodím do své popelnice,kterou taky platím.U nás platíme 100 kč za psa.Nedostaneme k tomu žádný patlík a na koších taky nejsou.Jsou tu ti,kteří chodí venčit psa s pytlíkem,ale i takový,kterým je to buřt.Ale i ten pes je tak inteligentní,že bobek nevyhodí na chodník,ale odběhne na trávník a tam se nechodí.Tak že,kdo je v nevýhodě?Já,která platí za psa a on kálí na mém pozemku a já si to uklízím a nebo pejskaři z města?
 
Re: štěkáte na špatný strom | ( Katka | 28.04.2015, 08:04 ) | reagovat

Bohužel toto není pravda. Ve 100 tis. městě jsou max 3 popelnice, kde z 99% pytlíky nejsou. Kdyby aspoň chodili s tím hovnocucem a uklízeli, ale takhle akorát musí pejskaři platit šílené prachy a nic se pro ně nedělá. Max je nahánějí měšťáci, že nemají náhubek, sáčky nebo kontrolují jestli mají čip a přihlášeného psa místo toho, aby se starali o bezpečnost ve městě

 
Re: Re: štěkáte na špatný strom | ( | 21.01.2019, 09:43 ) | reagovat
Souhlasím, nerozumím tomu: pes bydlí v mém bytě, hovna po něm uklízím taky já na sáčky mi nikdo nepřispěje, sílu s hovnocucem jsem,, už neviděla co je rok dlouhý ti co po svém psovi neuklizí tak evidentně jim nevadí ten humus venku nejspíše jim děti nechodí domů s hovnem na botě den co den.. Už si ani nemůžou hrát na trávníku nedej bože se válet.Ale to je na každém z nás.. U veterináře taky slevu nemám a o volném prostranství pro venčení psa se tady snad ani bavit nemůžeme nevím jak je to v jiných městech,ale v Chomutově? Jen bych ráda také slyšela silný argument :PROČ PLATÍM ZA PSA 1500KČ ? NEBOLI POPLATEK!!  
 
Re: Re: štěkáte na špatný strom | ( Hanka | 02.06.2015, 11:44 ) | reagovat
Souhlasím. Platím ze psa 800 a z druhého 1200. a ZA CO? Že je v mém vlastním bytě, sáčky si kupuju za vlastní peníze a ho*na sbírám vlastníma rukama :-)? Asi...
Psi jsou normální ale lidi co po nich neuklízí jsou prasata | ( Drlos | 05.02.2015, 13:40 ) | reagovat
Mám děti i psa -jack russel-Nikdy by mne nenapadlo po něm neuklidit to musí mít člověk v sobě.Ti co neuklízí jsou sobci, anebo se výkalů štítí,proč potom mají psa?U nás bydlí panička typ Barbiny a ta po svém psovi který má růžový obleček a stužku nikdy neuklidí je to humus a na takové lidi mám nervy.Pak se nepím že někteří lidé dávají jed do salámu.Jsou to taky paka,lepší by bylo kdyby jim  tím lejnem potřeli pusu, to by možná problém vyřešilo.Je to prostě o lidech.Jsem zhnusen kolik výkalů je ve městech.Lidi jsou prostě různí, nad těma co neuklízí se chce blít.Jsou to prostě hovada nic víc .Já vím že se za psa platí ale to není důvod neuklízet.To samé je, proč bych měl pomáhat někomu při úraze nebo autonehodě když platí zdravotní pojištění což je kravina.I tak někteří pejskaři uvažují.S takovýma bych nechtěl ani pracovat jsou pní.
 
Re: Psi jsou normální ale lidi co po nich neuklízí jsou prasata | ( Hanka | 05.10.2018, 09:14 ) | reagovat
Drlos : když jsem byla na magistrátu zaplatit poplatek za dva malé psy , 2500 Kč , zeptala jsem se , za co se platí poplatek. Úřednice mi na to nedokázala odpovědět. Když už je dáno, že každý občan musí platit roční poplatek za psa, není snad lépe také   za ty poplatky zařídit úklidovou četu , která chodí po městě a uklízí po psech ? U nás ve městě  chodí.... a Drlos : píšete , že lidi jsou prasata , ano , když vidím pod balkony  hromady nedopalků z cigaret , bylo by lepší , se dívat okolo sebe lépe  a ne jen vidět co chcete ! 
Jsem snad blázen? | ( Jeremy | 18.07.2014, 08:37 ) | reagovat
Se stále se rozšiřujícími se zorničkami jsem četl příspěvky. Jedeme si pro našeho psího kamaráda a věřte, že nemáme vůbec problém s tím, abychom zaplatili městu poplatek a ještě si koupili pytlíky na úklid po našem psíkovi. Vše je jen v lidech. Snažíme se nedělat "bordel" a ten, co vytvoří naše děti nebo zvířecí členové rodiny, si uklidíme. Neumím si představit, jak by naše město dopadlo, kdyby nemělo příjem z poplatků (i z těch na psy). Ani bych neměl za chvíli kudy a čím se dostat do práce, byt bych musel hlídat se zbraní v ruce 24 hodin denně proti zlodějům, protože by nebylo na platy policistů, hasičů, záchranářů, popelářů, úklidových čet, lékařů atd. Většina z příspěvků je jen o tom, JÁ chci od ostatních všechno, JÁ mám právo, ale nemusím a nechci dělat pro jiné nic. Před tisíci lety jsme v takové společnosti žili a vše se řešilo jen klackem přes hlavu. Někdy to vypadá, že by to nebyl špatný postup, ale už jsme v evoluci a vývoji přeci jen postoupili dál. Nebo že by ne? Ať je každý jaký chce, já si po našem kamarádu prostě uklidím, zaplatím poplatek a rád se pozdravím a popovídám s kolegy pejskaři, kteří to tak dělají také. A děkuji všem podobným.
 
Re: Jsem snad blázen? | ( Radek | 17.02.2019, 09:31 ) | reagovat

Hmmm tak ty ses taky povedl. Poplatky za psa odůvodňovat tím, abychom měli bezpečněji a další nesmysly.

Tak proč rovnou neplatíme poplatky na děcka. Bordel dělají venku stejný možná větší než psi, řvou, že bych je "zabil".

Já na svou osobně platím 500Kč ročně za odpady. Proč můj pes 3x tolik???

No protože ti neschopni politici někoho okrást musí, aby měli prachy na ostatní věci. To je celé. Celé toto vede k tomu, že se tyto nesmyslně vysoké polatky budou obcházet, nebo dokonce neplatit.

Neplaťte zbytečně za psa | ( Petr | 26.06.2014, 06:35 ) | reagovat
Je to blbost ,ale nejlepší je bydlet na vesnici vedle města vím ,že se to někomu nemusí zdát schůdné ,ale třeba 2 Km od supermarketu vedla ve městě na vesnici je poplatek směšný důchodce platí 30 Kč. v domku to není tak hrozná částka za celý rok ve městě důchodce musí dát 200 pokud máte třeba babičku přihlašte psa na ní ono se to nezblázní ,pes musí mít známku a zaplacený poplatek ,pokutu nikdo nikomu nedá ,nikdo neví zda psa občas hlídáte nebo jak to přesně je nelze nic dokázat ,úřednice může brblat ,ale to je tak vše co můžou dělat ,horší je nezaplacený pes ,jinak po psovi ve městě uklízím na lesní či polní cestě rozhodně ne ani na silnici ,tam by mohlo být sebrání výkalu to poslední ,ale nechat výkal na chodníku pokud jde uklidit je hnus ,pokud má pes průjem těžko to budete chtít uklízet to asi nepůjde i na trávě to zvednu pokud to jde ,ale jen ve městě nebo obce ,v lese nebo na lesní cestě na to dlabu tam není chlupatej.
Poplatky za psy plaťte a hezky po svých miláčcích uklízejte | ( Eliška | 16.05.2014, 13:51 ) | reagovat
To, co jsem se dočetla v této diskuzi mě opravdu děsí. Prý neplaťte, neuklízejte, nebudete házet výkaly do komunálu... Co to má být? Já za svoje malé děti taky platím, v rámci nájemného, za odpad, za plenky... A víte co, plenky hážu do popelnice, to je něco! ?Mám je raději k vaší libosti házet z okna nebo raději přímo před váš vchod? Po dětech si uklízím, v restauraci, v obchodě atd. Beru ohledy na ostatní a neobtěžuju je nepořádkem svých dětí. Navrhuji vyšší poplatky za pejsky, vyšší tresty pro neschopné a omezené majitele a omlouvám se všem normálním pejskařům, kteří se o své miláčky opravdu starají. Těm, co se nestarají a serou všude, připomínám, že ani prasátko nesere všude!
paní | ( Ludmila | 13.03.2013, 12:41 ) | reagovat
Proč se neplatí z koček nebo králíků a vůbec ze zvířat?Pes jakověc snad už nebude tím pádem je to zvíře a poplatek by už neměl být!!!A když tak na všechny zvířata!Vůbec se mě polatky za psa nelíbí jsou nehorázné.Zákon říká,že za psa se platí tam kde pes žije a ne mimo bydliště je to vše postavené na hlavu.Měla by se platba zrušit a nebo jen simbolická částka...
WTF? | ( Džou | 05.03.2013, 09:35 ) | reagovat
co ma byt jako ten "sekrement"? :D
Občan má povinnosti, ale jaké povinnosti má obec/město ? | ( Thimmy | 26.01.2013, 10:10 ) | reagovat
Po svém psovi zásadně neuklízím. A proč? pokud já mám ze zákona povinnost uklízet po svém psovi, nemělo by mít město povinnost mi umožnit vhodné místo kde se tohoto exkrementu zbavit ? Jinými slovy. Nehodlám házet psí ho*na do komunálního odpadu! To už rovnou doma můžeme sr*t do koše. Pokud město nezajistí kontejnery, nebo jak se tomu říká, přímo pro psí exkrementy (tyto se nevyváží na skládku ale je s nimi jednáno jako s biologickým odpadem) tak to prostě nechám přírodě. Mimochodem ... nechápu jak někdo může nechat psa, si udělat svou potřebu na chodníku, nebo v blízkosti dětského hřiště. Ale na trávě ?? proč ne ... nemáte chodit po trávníku. 
proč se platí za psa | ( gábina | 16.01.2013, 13:15 ) | reagovat
dodnes mi nikdo nevysvětlil, proč a za co chce stát peníze za to že máme psa na soukromém pozemku. Nechápu z jakých důvodů takový zákon někdo vymyslel?
vsem co zastávají poplatky dokonce navýšení | ( jira | 11.11.2012, 22:33 ) | reagovat
Vy kokti měli by jste platit taky poplatky za vaše parchanty že znečišťují okolí a též za to že smrdíte.Moji psi jsou ščistější jak kdejaký člověk smradlavý a upocený.Všem co tadyrejpete bych nakopal prdel krumpáčem magoří.
poplatky | ( Jsempro | 05.05.2012, 04:03 ) | reagovat
Poplatky za psy mě nevadí ale přiznám se že exkrementy zásadně neuklízím proč no nehodlám uklízet výkaly někde když se opodál válí matrace a různé jiné přikrývky bezdomovců bordel od lidí kteří raději hodí pneumatiky ze stráně než by je dali byť už jen k popelnici. Je pravdou že nedovolím psům aby mi kálely na dětských hřištích nebo na chodníku ale v trávě která se ani neudržuje je mi to opravdu šumafuk. Domnívám se že psí výkal je pro přírodu milionkrát menší zlo nežli různé igelitky pohozené v lese a znečišťování ovzduší jedovatými výpary z chemiček. nemíním uklízet psí lejno když se opodál válí lidské. zvířata žijí na planetě zemi mnoho miliard let ale nedokázali ji tolik znečistit jako právě člověk za posledních 200 let. Člověk ubírá zvířatům stále jejich prostor pro život a když mu zvíře znečistí svým výkalem jeho území tak se ještě bude cítit dotčen a pohoršen. Já říkám ne dokud se nezmění přístup lidí k přírodě a to jak floře tak fauně tak já lejna uklízet nebudu.
poplatky | ( slunicko | 25.01.2012, 09:04 ) | reagovat
Plně s Vámi souhlasím,taky nám ve městě zvedli polatky z 200,- na 600,-.Proč platíme za něco, co je nesmysl, proč se neplatí taky za kočky, křečky, hady, ptáčky.....proč zrovna jen za pejsky? Zaplatila jsem popatek a město nám všem určilo jen 300 sáčku na rok, zapoměli, že rok má 365 dnů a pejsek se večí alespoň třikrát za den, taky nevím kam ty peníze jdou, pro pejsky se nic neudělá, poklízime si ponich sami (alespoň slušní to dělají), je to holý nesmysl, už nevědí, jak s obyčejných postivých lidí dostat peníze a nkládat s něma dle jejich uvážení o kterém se ani nedovíme.Nic mi jiného nezbude, než taky přehlásit pejska k dcéři na vesnici.
 
Re: poplatky | ( Jana | 22.04.2015, 15:53 ) | reagovat
čím pejska krmíte, že Vám kaká 3x denně :D Pedigree ? :D
 
Re: Re: poplatky | ( Martina | 30.05.2015, 19:03 ) | reagovat

Svého psa krmím značkou Hills či Royal canin, což jsou superprémiové granule a také kadí 3x denně.Takže pes nemusí být krmen nekvalitní stravou,aby častěji vyměšoval. Myslím,že Vaše posměšky jsou naprosto zbytečné.

Co se tématu týče,v našem městě se platí poplatek ze psa a nejsou zde k dispozici ani pytliky a ani koše na psi exkrementy.Polpatek bez reptání platím, výkaly uklízím. Jen mě trochu trápí, že igelitový pytlík, do kterého exkrement seberu, uškodí na rozdíl od ponechaného hovna na chodníku životnímu prostředí. 365 x 3 = 1095 pytlíků za rok. A to je docela vysoké číslo.

 
Re: Re: Re: poplatky | ( Barbora | 30.07.2015, 13:52 ) | reagovat
Jen tak na okraj. Vámi uvedé granule mají ke kvalitě opravdu daleko..zkuste si někdy pročíst složení. Mnohem levněji seženete mnohem kvalitnější granule. Hills a Royal canin podporují veterináře a proto je veterináři také tak hojně doporučují.
pes nebo kočka? | ( ludmila | 02.01.2012, 19:18 ) | reagovat
Proč máme platit jen za psa a za kočky ne?Kočky nám kolem domu a na zahrádkách dělají potřebu a nic se neděje!Měl-by být stejný metr na všechny mazlíčky!!!!
 
Re: pes nebo kočka? | ( Dáša | 19.06.2014, 12:20 ) | reagovat

Ludmilo, vy čubařko, kočičky serou kolem vašeho baráku, protože je nějaký nezodpovědný lidi vyhodili ven, jenže kočička je čistotná - ta si vyhrabe důlek, kdežto vaše čuba se vysere i na zámkovou dlažbu.

 
Re: Re: pes nebo kočka? | ( Jana | 22.04.2015, 16:01 ) | reagovat
Moje čuba jde vždy na trávník (a já to po ní vždy ve městě seberu samozřejmně) nikdy by nevykonala potřebu na chodníku, nebo na cestě! Kdežto ty hnusné kočky co jsou prolezlé parazitama serou úplně všude ... zesrané trávníky, pná zákoutí u domů a nejhorší je to vždycky v jakémkoli křoví... to je humus. A pokud musí poplatky za psy platit i lidé co žijí na vesnicích a lidé co sbírají poctivě a nikoho neobtěžují (což by měli dělat úplně všichni) tak proč ne kočičáři ? :)
Daně se platit mají, ale .................... | ( Alan | 29.12.2011, 17:37 ) | reagovat
Oprávněná daň je vpořádku, protože má nějaký smysl řešit problém společnosti. U poplatku za psa se domnívám, že vybrané peníze problém neřeší a tudíž tento poplatek je neoprávněný. Přikláněl bych se k názoru spíše důsledně pokutovat nepořádné pejskaře, než jednoduše vybírat a za vybrané peníze látat díry v děravých rozpočtech obcí a měst. Nemyslím si, že populace drobného zvířectva u nás je na takové početní úrovni, že je potřeba stav regulovat pomocí daní. Regulace již probíhá drahými poplatky u zvěrolékařů a ekonomickou krizí. Jinak nemohu nesouhlasit s tím, že za špatné vyhlášky mohou naši zvolení zastupitelé a jestliže jsme nespokojení, tak je příště nevolme. Když už bych byl pro nějakou regulaci, tak pro omození automobilového provozu. Ucpané ulice parkujícími auty a nepořádek pod nimi, kouřící kolony aut v ulicích a s tím spojený hluk i zvýšená prašnost, tak to vidím daleko větší nebezpečí pro společnost jak nějaký pejsek nebo kočička i když občas něco utrousí.
TO NEMYSLÍTE VÁŽNĚ- | ( MIRIAM | 02.12.2011, 18:59 ) | reagovat

a jeje,zase lidská blbost-kde to jsme.Za 1.za psa je zodpovědný majitel-když po něm neuklidí je to vina majitele né psa.My měli psa a ten chodil kadit do roští-na ulici nic,do travy nic.Zvířata si po sobě neuklidí-jsou to zvířata,opravdu se zamyslete než sem něco napíšete.

Čistota nezáleží na zvířatech,ale lidech,dnes jsem šla po městě a kolik plivanců,kemrů jsem viděla no ble-vajgly,flašky,papír...to dělají psi jo-ty udělají jen to hovno plus čurnutí,Lidi jsou větší prasata-když vidím chlapy čurat na nádraží do kolejí nebo z nosa vytahnout nahoru do krku to svinstvo a pak to flusnou na zem-OPRAVDU ZVAŽTE CO TU PÍŠETE

ČLOVĚK KDO SI POŘÍDÍ NĚMOU TVÁŘ,MÁ ZA NI ZODPOVĚDNOST A KDYŽ NEZVLÁDÁ UKLID PO SVÉM MAZLÍKOVI-NEMĚL SI POŘIZOVAT MAZLÍKA

OPRAVDU ČEŠI-TO JE NÁROD

a za co? | ( eva | 28.04.2011, 17:23 ) | reagovat
Bydlela jsem ve městě, samozřejmě jsem za psa platila i když nadávala, že odpadkový koš ani sáčky na našem sídlišti nebyli žádné. Sbírala jsem poctivě do mikrotenu a házela hovínka (i když nerada) do obyčejného kontejneru. Kam jinam?Po přestěhování na vesnici se mi poplatky snížili, platila jsem bez problému. Ale teď nám je zvýšili cca o 400%. A tak se ptám PROČ!? Mám psa na velké zahradě, nikdy ji neopouští, vesnice nemá ani útulek, ani žádné odpadové koše pro pejskaře, žádné pytlíky. Kam ty peníze jdou? Nemám nic proti poplatkům, ale ráda bych věděla kde skončili a či se jenom s nima nelátají díry v něčích rozpočtech...Však pejskaři zaplatí.  
 
Re: a za co? | ( Jana | 22.04.2015, 15:51 ) | reagovat
Chudák pejsek co nikdy neopouští zahradu... pokud si chcete říkat pejskař tak pejska nedržte ve vězení... ;)
? | ( irgo | 12.04.2011, 22:52 ) | reagovat
Proč si myslíte, že když se někdo umí postarat ještě o dalšího živého tvora na naší planetě, zaslouží si platit poplatky nejlépe co nejvyšší a pokuty?
 
Re: ? | ( slunicko | 25.01.2012, 09:08 ) | reagovat
Právě, vždyť si to krmíme, oplácime veterinu, bydlí s námi, v našem domově a ještě oplácet za to, že se staráme o živého tvorečka, zajímalo by mě, kdo to vlastně vymyslel tenhle nesmysl...poplatky za psa
Poplatek | ( kamikaze | 14.01.2011, 10:37 ) | reagovat
Mezi pejskaři vznikl dojem, že poplatkem za psa si kupují službu úklidu psích exkrementů. Poplatek je primárně regulační!!!Kdy už konečně pochopíte,že POPLATEK ZA PSA NENÍ POPLATKEM ZA UKLÍZENÍ JEHO EXKREMENTŮ!!Pokud psa chcete,tak se řiďte platnými zákony a vyhláškami,které platily už v době kdy jste si psa pořídili.Pokud jste s nimi nesouhlasil,tak jste si psa neměl pořizovat.
 
Re: Poplatek | ( anonym | 12.06.2012, 12:34 ) | reagovat

Ano, mluvíte mi z duše a otvírá se kudla v kapse, když čtu ty prostoduché "slovní průjmy" "rádoby psíčkařů", kteří ze zásady po svých mazlíčcích neuklízí exkrementy... stalo se mi to taky jednou před domem, kdy jedna pejskařka nechala vykálet pejska a když jsem jí upozorbil,m že to musí uklidit, řekla, že neví, kde to pejsek udělal... a smála se mi do očí. dal jsem si práci, to lejno jsem našel a protože jsem byl opravdu rozčílený, tak jsem si dal tu práci a to mazlavé a teplé lejno jsem vazl do holé ruky a přistoupil k milé paní... měla krásný, bílý kabát a já se jí zeptal, jestli si dokáže představit, co teď udělám s tím lejnem, jestli si ho ode mě okamžitě nevezme.... z mého odhodlaného výrazu asi pochopila, že nežertuju a hle(!!!!) najednou tu byl sáček...tak si tam lejno z mé ruky shrnula a s lamentováním odcházela. od té doby jsem jí u nás před domem na chodníku už nikdy neviděl...asi dobře pro ní.. tak milí pejskaři, my k vám taky nechodíme kálet před domy a před vaše dveře, tak to nedělejte vy nám!!!

Hezký den.

 
Re: Re: Poplatek | ( blbeček | 31.12.2014, 19:08 ) | reagovat
Ja bych ti tu ruku s tim lejnem primačkla ke xichtu trotle 
 
Re: Re: Poplatek | ( | 28.02.2014, 20:06 ) | reagovat
Ten kdo to hovno hledá a ještě ho veme do ruky je magor sám osobě...
jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( helenka | 27.12.2010, 22:02 ) | reagovat

Já navrhuji aby se roční poplatky za Vaše miláčky zákonem zvýšily  alespoň na4500 Kč.Protože pokud dáte ze svého rozpočtu45OO Kč budetedůslední v otázkách opatření v oblasti čistoty Vašeho i mého okolí.

Lidé, projevujte lásku svým blížním a nemusíte svoji lásku hledat u psů.To je co?

 
pro Helenku | ( Heidrich | 11.11.2012, 18:31 ) | reagovat

Nebýt psů tak by jste na této planetě nebyla!Pakliže navrhujete aby pejskaři platili 4500 kč poplatky vy by jste měla jít příkladem a ty hovna po psech uklízet když jste tak chytrá.Spousta lidí inklinuje více ke zvířatům než k lidem a je to jejich věc.A1 pes je užitečnější než 100 lidí Vašeho smyšlení!!!

 
Re: pro Helenku | ( Jitka | 01.04.2014, 05:54 ) | reagovat
Když platit poplatek ze psa,tak ať si po nich sama obec sekrementy uklízí.
 
Re: Re: pro Helenku | ( Eva | 23.07.2015, 14:06 ) | reagovat

Helenko, dejte si hadr na hlavu. JJá za své psy musím platit v domě se zadradou,kde psi mají svůj prostor a nikdy nebyly mimo a popatky jdou třeba k Vám na nové chodníky a když se musí za psy platit, tak by obec měla po nich uklízet a Vy byste nemusela seát tak blbé příspěvky.

A co injekční stříkačky po feťácích,ty vám asi nevadí co? a nebo Vám nevadí, je po nich uklidí obce třeba za poplatky ze psů.

Než nějakou pitomost o 4500,- Kč napíšete, tak si dejte raději napřed facku.

 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( Soňa | 07.07.2012, 10:05 ) | reagovat

JSTE VYDĚRAČKA A PODPOROVÁNI TO JE LUMPAREN A KANCELÁŘSKYCH PŘIŽIVNÍKU A NEPRODUKTIVNICH LIDI NEUŽITEČNYCH TOHOTO SVĚTA! NEVAŽÍTE SI DARU BOŽÍHO ZVIŘAT A ŽÍVEHO TVORSTVA I JAKO NAS LIDI!AMEN

 
Re: Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( Radka | 01.04.2014, 07:12 ) | reagovat
Ano Jitko,souhlasime s Vami.
 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( | 22.03.2012, 11:38 ) | reagovat
No to snad neni pravda, každej tady mluví že platit se musi podle nějakého zákona. na jednoduchou otázku kam jdou ty peníze ale nikdo neodpoví!! Mám pejska na vesnici a pokaždé po něm uklízím. Nejsou tady ani koše ani sáčky absolutně nic. Ptám se tedy kam jdou ty poplatky?? Tohle fakt nechápu!!
 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( ssss | 01.03.2012, 10:57 ) | reagovat
ses normální píča bezcitná!!!!
 
Re: Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( Jitka | 01.04.2014, 06:06 ) | reagovat
Proč platit?Náš pes je jen na našem pozemku,na obecní nechodí,je jen u domu na zahradě.AŤ PLATÍ TI,KTEŘÍ CHODÍ SE PSY PO OBECNÍ KOMUNIKACI.
 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( mira | 15.01.2012, 11:44 ) | reagovat
ty blbá krávo bezcitná mrcho my co máme rádi zvířeta a berem psy z utulku a mame je rádi a starámese oně a žijou na našich pozemcích a domech mame platit -zaco ty blba zasraná blbá kundo tebe chci potkat to bys videla
 
Re: Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( PP | 02.09.2012, 16:52 ) | reagovat
Jasně, to je vidět, jaké máš citečky, ty vymaštěná čoklistko. Proč tak vyvádíš, když se někdo proti té vaší úchylce ozve? Že by za tím bylo něco víc?
 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( Blanka | 31.08.2011, 13:12 ) | reagovat
Tedy Vy jste echt kr..
 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( Frnžalka | 12.08.2011, 01:44 ) | reagovat
Helenko, pokud svůj příspěvek myslíte vážně, měla byste se nad sebou také vážně zamyslet. To je tedy blábol!
 
Re: Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( PP | 02.09.2012, 16:52 ) | reagovat
Sama se zamysli, čoklisto!
 
Re: jen plaťte a ono se Vám to vyplatí....... | ( jirka | 19.01.2011, 15:35 ) | reagovat

Vážená paní,je vidět že jak se chová člověk ke zvířeti tak se chová i k bližnému svému tak vás bych chtěl mít tak hodně daleko.pokud si myslíte že budete mít čistěji okolo vašeho bydliště tak to neni na zvířatech ale bohužel na lidech a na přístupu k povinosti po svém psu ten exkrement uklidit.

Tak se tu neunavujte nad takovou otázkou za kolik je pes pokud na to nemáte tak tu nechlimtejte takové názory!!!!!!

Chovatel šampiona ČR

je poplatek za psa vůbec zákoný ? | ( Robert | 06.10.2010, 14:25 ) | reagovat

Ahoj,

přemýšlým jestli platit skutečně musíme. V listině základních práv a svobod je : Lidská práva a základní svobody Hlava Druhá, Oddíl První, článek 11 (5) Daně a poplatky lze ukládat jen na základě zákona.  Ale nějak nemůžu najít že by poplatky za psy byly dány zákonem. Jde jen o vyhlášku města a o té se Listina základních práv a svobod nezmiňuje.

co vy na to ?

 
Re: je poplatek za psa vůbec zákoný ? | ( kamikaze | 14.01.2011, 10:41 ) | reagovat
Možnost tento poplatek uvalit  na poplatníka řeší zákon č.565/1990Sb.A já mám zase právo chodit po nepokálených ulicích.Ne v takovém bordelu,který po sobě pejskaři nechávají.Poplatek za psa bych ve městech dal na 10 000,- a pokutu za psa bez registrace 50 000,-
 
Re: Re: je poplatek za psa vůbec zákoný ? | ( anonym | 12.06.2012, 12:36 ) | reagovat
opět nezbývá, než souhlasit...
 
Re: Re: je poplatek za psa vůbec zákoný ? | ( | 22.03.2012, 11:42 ) | reagovat
Tohle může vyplodit opravdu sned jen primitiv!!!!
 
Re: Re: je poplatek za psa vůbec zákoný ? | ( LENKA | 12.03.2012, 16:23 ) | reagovat
VÁŽENÝ PANE,KDYŽ PŮJDETE PO ULICI, TAK SI VŠÍMEJTE JEN NA CHVÍLI OKOLÍ,ANO URČITĚ UVIDÍTE PSÍ HOVÍNKO ALE NEJEN TO.ŠLA JSEM DNES OKOLO NAŠEHO DOMU A VIDĚLA PREZERVATIVY,POUŽITÉ VLOŽKY A TAMPONY,JÍDLA CO BY SE DO VÁS SOTVA VEŠLO,IGELITEK,ŽE NESPOČÍTÁTE,PET FLAŠKY A JINÉ ODPORNÉ VĚCI A TO SAMÉ PLATÍ V OKOLÍ ODPATKOVÝCH KOŠŮ,KTERÉ JSOU PRO PSÍ HOVÍNKA,TAK VIDÍTE NEJSOU PRASATA JENOM PEJSKAŘI,ALE ŘEKLA BYCH, ŽE VELKÁ ČÁST NAŠÍ POPULACE.TAK KDYŽ MÁTE POTŘEBU TLACHAT,TLACHEJTE TAKY NA STRANU NEPEJSKAŘŮ PROTOŽE TOHO SVINSTVA OD LIDÍ VŠEOBECNĚ JE DALEKO VÍC NEŽ TĚCH HOVÍNEK.
Poplatky ano i ne | ( solvin | 11.04.2010, 17:25 ) | reagovat
Pokud vybrané peníze za psa půjdou na řešení problému se psími výkaly , které po svých psech někteří majitelé nechávají bez povšimnutí ležet kdekoli , pak jsou poplatky na místě. Na druhou stranu věřím , že kdyby byly poplatky za psa zrušeny , nic moc by se nezměnilo. Ti kteří dnes sbírají by v tom pokračovali a ti co ne - tak ne. Je to vše o ohleduplnosti k ostatním.Já sám psa vlastním a sbírám po něm ,protože chci, aby se ostatní , ale i já mohli v klidu procházet po okolí beze strachu , že něco vyšlápneme. Ale některým pejskařům je to prostě jedno , vyvenčit a zmizet. Na ně by platila jen a jen pokuta. Poplatky řeší jen malou část problému.
 
Re: Poplatky ano i ne | ( | 18.03.2012, 12:57 ) | reagovat

Problémy s výkaly si má řešit majitel zvířete. Poplatek není na uklízení po neprizpusobivych pejskarich, ale ma zejména sloužit jako regulace, aby jich bylo co nejméně. jsem zvedav na spoustu nadávek od pejskařů  

 
Re: Poplatky ano i ne | ( Medik | 06.12.2010, 12:08 ) | reagovat

Poplatek je ustanoven (jeho výše) obecní vyhláškou. Možnost tento poplatek uvalit (ne nutnost) na poplatníka řeší zákon č.565/1990Sb.

§ 1

Obce mohou vybírat tyto místní poplatky (dále jen "poplatky"):

a) poplatek ze psů,

b) poplatek za lázeňský nebo rekreační pobyt,

c) poplatek za užívání veřejného prostranství,

d) poplatek ze vstupného,

e) poplatek z ubytovací kapacity,

f) poplatek za povolení k vjezdu s motorovým vozidlem do vybraných míst a částí měst,

g) poplatek za provozovaný výherní hrací přístroj nebo jiné technické herní zařízení povolené Ministerstvem financí podle jiného právního předpisu15),

h) poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů,

i) poplatek za zhodnocení stavebního pozemku možností jeho připojení na stavbu vodovodu nebo kanaliza
Paradox | ( Libor | 12.01.2010, 07:08 ) | reagovat
Už se někdo z diskutujících zamyslel nad paradoxem myšlení? Zkuste uvažovat o tom, že když si koupím padesát sáčků za pár korun a budu po svém psovi uklízet, je sice krásné, ale proč bych to měl dělat, když musím ve městě zaplatit 1500,- Kč. Ať se za ty peníze stará město. A dav nespokojenců ať svým štěkáním mé záměry podpoří!!!
 
Re: Paradox | ( Medik | 06.12.2010, 12:11 ) | reagovat
Zamyslel. A jednoznačný závěr, který mě vyšel je, že když vydím psa jak udělá hromádku - je to jeho přirozenost a když vidím člověka, který ji neuklidí, tak to lejno vezmu a ve zcela stejném argumentačním duchu - platím daně, nechci lejno na botě, ho majiteli či venčiči psa máznu na oděv. nakonec je to produkt jeho miláčka a já nemám nikde povinnost si nosit produkty záliby jiného občana nedobrovolně domů. Logika věci mě uniká, pokud je pes na mém oploceném pozemku bez možnosti výskytu na veřejném prostranství. Potom, co je komu do toho a proč platit?
 
Re: Re: Paradox | ( Kensuj | 03.02.2015, 17:16 ) | reagovat
Tak se potom nep, až ti jedoho krásného dne někdo rozbije držku, pokud toto na někoho zkusíš
poplatky za psa | ( alena | 24.04.2009, 15:25 ) | reagovat
Dobrý den...chci se zeptat jestli jde vůbec nějak zjistit když člověk na psa neplatí? Docela by mě to zajmalo?
 
Re: poplatky za psa | ( Medik | 06.12.2010, 12:13 ) | reagovat
Jde to snadno, stačí mít všimavého souseda, který nelení a informuje patřičný úřad. V praze je nutnost tzv. známky a nebo čipu, případně tetování.
poplatky za psa - děs | ( Simi | 24.02.2009, 13:20 ) | reagovat

Pořídila jsem psa dceři k narozeninám,nechápu proč mám za něj platit tolik peněz na poplatcích i tak za něj dám víc než dost.Jen když jsme ho přivezli tak měl zánět v uších a očích,než mu to lékař vyléčil,tak jsem tam nechala 2000,- a to nemluvím o pžípadech,kde dají za operace svých miláčků čehokoliv až 50000,-. Všechno si na něj musíme platit sami a ještě budu platit za to že ho mám??To bych mohla za chvilku platit za to,že mám děti a že mám manžela,ne??Máme ho půl roku a stále přemýšlím jak to vyřešit.A to ani nevím co zaplatím za to,že ho půjdu přihlásit.Nelíbí se mi tenhle přístup.Souhlasím s tím,že ty papírové lopatičky pytlíky jsou k ničemu,takže jsme taky skončili u mikorténových sáčků,od všeho možného.

 
Re: poplatky za psa - děs | ( dalik | 27.02.2011, 19:53 ) | reagovat
Platíte za to že máte psa. Tak jako se platí daň za to že máte dům,pozemek,atd To je přece pochopitelné.
 
Re: poplatky za psa - děs | ( Medik | 06.12.2010, 12:17 ) | reagovat
Za děti a manžela samozřejmě také paltíte. Svatbu nikdo neudělá zadarmo a děti jsou velmi drahý koníček. Poplatek je stanoven zákonem a obce je mohou, ale nemusí, vybírat. Změnit to můžete ve volbách do obecního zastupitelstva v příslušné obci. Ovšem ve městech, kde pes se vyskytuje na veřejným místech, bych s podporou příliš nepočítal a brakl to jako daň. Stejné, jako že vlastníte v Praze auto a platíte "parkovací kartu". Poplatek za to, že nezaparkujete. Nikdo Vás nenutí vlastnit auto ani psa. Pokud se rozhodnete psa vlastnit smiřte s místně příslušnými podmínkami a nebo se přestěhujte tam, kde nebudete muset platit nic.
proberte se! | ( Jana | 10.10.2008, 17:38 ) | reagovat
Když tady čtu ty vaše příspěvky, tak se nestačím pit. Bydlím v Praze a skoro u baráku máme uprostřed bloku baráků malý park. Tento park má na svou malou rozlohu 2 psí koše a papírové pytlíky jsou pravidelně doplňovány. Jak je tedy možné, že máme úplně pos... ulice? Lidé na to kašlou. Vědi, že se jim nic nestane a proto se neobtěžují. Není tady argument, že to nemají kam dát, ale jsou prostě líní se ohnout a sebrat to. Sama mám psa a nikdy bych si nedovolila po něm neuklidit, ať už na chodníku tak i na trávníku. O tom že ten park je nechutnej (totálně posranej) a člověk se tam psa vůbec bojí pustit ani nemluvě. Peníze z poplatků jdou jak na čištění chodníků, koše apod. také na rekonstrukci zničených trávníků v parcích, sloupů a domů, které naši miláčci ničí. S poplatky souhlasím a také doufám, že se něco začne dělat s pokutováním neukázněných pejskařů.
 
Re: proberte se! | ( | 06.10.2009, 16:26 ) | reagovat
Milá paní! Všude to bohužel není stejné jako u vás... v mnoha případech opravdu koše, sáčky a potřebné věci k uklízení pejsků chybí na mnoha místech...
 
Re: Re: proberte se! | ( Medik | 06.12.2010, 12:20 ) | reagovat
Připodobněte psa k dítěti. Necháváte své děti běžně "srát" na chodník aniž by jste po nich případně uklidili? Nevšiml jsem si, že by vysely plenky a koše na kandelábrech. Je top o ohleduplnosti k ostatním občanům. Nikde není povinnost mít zahovněná dítka z parku ani si přinést domu nevábný produkt chovatelského úsilí jiného občana.
mikretenové sáčky | ( marfi01 | 15.08.2008, 07:49 ) | reagovat
zamyslel jste se někdo nad počtem sáčků které se vyhodí do popelnic s hovínky? možná by byla menší ekologická zátěž nechat ty hovínka a dívat se pod nohy! za poplatky by města měla určit na každém sídlišti plochu pro venčení a tuto označit a opatřit sběrnými koši...
 
Re: mikretenové sáčky | ( MAAJA)) | 16.08.2008, 15:42 ) | reagovat
Vazeny/a,uz jste nekdy honil/a hovinko po ulici s temi "uzasnymi" papirovymi sacky a lopatickami?? TAK SI TO ZKUSTE)))!! Ja zadny pytlik doma nevyhodim=schovam a pouziji,kdyz jdu s nufem ven..A nemam rada podvody.Mam tu psa?MAM!Tak platim..Zatim to tak je!BOHUZEL..!cus))
 
Re: mikretenové sáčky | ( MAAJA)) | 16.08.2008, 15:28 ) | reagovat
Vazeny/a,uz jste nekdy honil/a hovinko po ulici s temi "uzasnymi" papirovymi sacky a lopatickami?? TAK SI TO ZKUSTE)))!! Ja zadny pytlik doma nevyhodim=schovam a pouziji,kdyz jdu s nufem ven..A nemam rada podvody.Mam tu psa?MAM!Tak platim..Zatim to tak je!BOHUZEL..!cus))
poplatek za psa | ( arleta | 03.07.2008, 09:54 ) | reagovat

Nudící se lid je neuvěřitelně zaměřen proti pejskařům.Nový zákon nařizující chodit pouze na vodítku a  zaplatit 50000,-pokutu to je něco.Buzerovat a pronásledovat .To že pejskař uklízí v lese ,v parcích láhve  to nikdo nevidí.

našli jsme i mrtvého člověka ,uhynulá zvířata apod.Vy nudící se -dejte nám pokoj

 
Re: poplatek za psa | ( | 14.10.2008, 18:24 ) | reagovat

Kromě hovínek sbírám i STŘEPY A RŮZNÉ NEBEZPEČNÉ PŘEDMĚTY. Tak kde je ten úklid? Když to tam nechám, najdu to po dlouhé době na stejném místě, tak kde je ten úklid? Doufám, že se na ty věci napíchnete vy co se do nás tak navážíte, popřípadě vaše děti. To jsou hovada, lidi co tam vyhodí něco takového. Nebo odpadky, obsahy žaludku a ostré věci vám tam nevadí? Asi ne.

poplatky | ( Marie | 27.04.2008, 15:34 ) | reagovat
Já platím 1500,-,  v okruhu 500m2 kolem našeho paneláku není ani jeden odpadkový koš na psí exkrementy. Nebráním se tomu uklízet po svém psovi, ale nezlobte se na mě, domů si to tahat nebudu a do popelnice bilogický odpad nepatří (což bohužel neví někteří důchodci kteří sice s dobrým úmyslem, ale nesprávně vyhazují výkaly svých miláčků do poplnice, za což jim mimochodem také hrozí pokuta). Neříkám že se město musí postarat o úklid psích exkrementů, ale mohl by snad zařídit aspoň ty popelnice.
Jindřiško | ( Čabas | 25.04.2008, 17:35 ) | reagovat
to jste to pěkně vyřešila. Děláte čurbes s pejskem ve svém městě a poplatky platíte na vesnici. Z těchto poplatků jsou pro zajímavost např. placené technické služby města. Skutečně nechutné a jak krásně české.
 
Re: Jindřiško | ( krucipísek | 14.10.2008, 18:29 ) | reagovat
A jaké technické služby spojené s našimi psy máte na mysli? Neuklidí se tu jak je rok dlouhý a to vím jistě. A kromě úklidu po psech nevidím žádnou jinou službu, kterou by naši miláčci využívali. Pokud myslíte služby, které s exkrementy nemají nic společného - což asi myslíte, tak by je měli platit všichni a ne jen pejskaři, ne?
 
Re: Re: Jindřiško | ( Honza | 26.01.2010, 08:51 ) | reagovat

Presne tak. Pokud se plati Technicke sluzby, tak kde je to videt? Znate ten vtipek> kdo jsou nejmensi lidi na svete? no preci silnicari. Napadne 10 cm snehu a uz nejsou videt. Na chodniku klouzu uz od prvniho snehu a cerny "sterk" co tam nasypali je tak akorat na pendrek. Kdyz to roztaje, tak to nikdo neuklidi. A sypou to na 5 cm ledovou vrstvu... A to je jen zima. Kde jsou pres leto? Jo, asi 2x posekali travnik. Vsechna cest. Na druhou stranu delaji blokovou ocistu tesne pred poslednim spadem listi a pak to tam nechaj.

 Ne, pokud tady nekdo tvrdi (a muze to byt i pravda), ze poplatky ze psu jdou na TS tak at je plati vsichni bez rozdilu. Nebudu nekomu preci platit jeho "cisty" chodnik a "uklizenou a svezi" zelen.

To co nám sdělujete, madam | ( Repudin | 25.04.2008, 06:13 ) | reagovat
je normální čecháčkovaská vyčůranost!
 
Re: To co nám sdělujete, madam | ( I-Worm | 28.04.2008, 11:23 ) | reagovat
a jakou vyčuraností je jednání úřadu, který vybírá poplatky, ale nic za ně neposkytuje?
 
Re: To co nám sdělujete, madam | ( smolhausen | 25.04.2008, 10:26 ) | reagovat

Je,ale svým způsobem vynucená.Počítejte se mnou : Poplatek za 1 psa = 1000 Kč.Za to dostanete u nás od magistrátu 400 mikrotenových pytlíků (dřív dávali jen 300,ale zřejmě přišli na to,že zbývajících 65 dní nebude nikdo ucpávat psovi zadek prstem) a je sloveno.Při odhadovaném počtu okolo 2000 psů je to po znásobení taková suma,že by stačila na nákup motorky s vysavačem + zaměstnání jednoho nezaměstnaného (ročně).Ovšem penízky jdou jinam.Tak jakápak vyčůranost a pokud ano,tak kde ?

proc uklizet po psech? | ( ja | 24.04.2008, 10:12 ) | reagovat

normalni preci je, aby psi (a dalsi zvirata) nebehali po ulici, at si ho ma kazdy doma nebo na vyhrazenych verejnych  mistech. proc mi ma kdejaky cokl ochcavat muj barak! nechte si ochcavat vas nebo at vam pomoci treba nohavici!

co je to za logiku nechat vysrat psa na ulici a pak to sbirat. to by mohli lide taky? 

 
Re: proc uklizet po psech? | ( | 14.10.2008, 18:34 ) | reagovat
Ne, normální je aby běhali v přírodě volně, což nemůžou, protože jsme si tady nastavěli baráky. Myslím, že by se měli začít podle jistých kritérií utrácet lidi, nebo regulovat porody, nebo určitým lidem by se taky mělo zakázat vycházet ven - těm co jsou špinaví či se neumí chovat.
 
Re: Re: proc uklizet po psech? | ( | 06.12.2010, 12:26 ) | reagovat
Volně? myslíte ty rádoby šelmy zparchantělé člověkem? Ty lze volně akorát střílet!!!!!!
 
Re: Re: proc uklizet po psech? | ( Honza | 26.01.2010, 08:54 ) | reagovat
Souhlas!
 
Re: proc uklizet po psech? | ( mikeš | 25.04.2008, 14:09 ) | reagovat
ano, mohli. Můžete začít!
 
Re: Re: proc uklizet po psech? | ( | 14.10.2008, 18:31 ) | reagovat
To Mikeš: Asi jsem se zamilovala. Konečně někdo vtipnej.
Kočky | ( john | 23.04.2008, 06:19 ) | reagovat
Proč se neplatí za kočky?
 
Re: Kočky | ( | 18.09.2008, 10:37 ) | reagovat
protože nejsou hlučné.
 
Re: Re: Kočky | ( | 15.10.2009, 12:13 ) | reagovat
můj pes taky není hlučný!!!!!!!!! ohluku to myslím není
polatky | ( n | 17.04.2008, 21:27 ) | reagovat
ve městě Brně se na poplatcích za psi vybralo v roce 2006 12 373 000,- . kde jsou, tyto peníze použity ???? souhlasím s názorem zrušit poplatky a pokutovat pejskaře, kteří si po svém psovi neumí uklidit. PS: k zamyšlení pro ty kteří dohlíží na dodržování zákona a měli by jít příkladem. viděl jsem hlídku městské policie jedoucí na koních a lívance, které za nimi zůstávaly na chodníku nevypadaly také moc dobře.
město x pes: oboustranně výhodný vztah? | ( mark | 08.04.2008, 17:44 ) | reagovat
Už se "těším", až vzniknou poplatky za všechno. V našem domě navrhovali nájemníci uznat psa jako osobu i povinností za něho platit nájem, vodu a podíl z elektřiny spotřebované ve společných prostorách. Takže bych se nepila, kdyby se něco podobného v budoucnu přihodilo. Roky mám psa přihlášeného v rodinném domku v jiné obci. Vzhledem k tomu, že se magistrát zabývá pouze ždímáním peněz z pejskařů a sankcemi - jsem FPOHO :-)
RADA JAK OBEJÍT STÁT PS POUČIL JSEM SE | ( ROMAN | 05.04.2008, 19:24 ) | reagovat
PRACOVAL JSEM V ANGLII CHTEL JSEM ZAPLATIT DLUHY A DOVEST SI NEJAKÉ PENÍZE JENŽE SITUACE SE TOTÁLNE ZVRTLA UBYTOVAL ME SLOVÁK BOSS SLYBOVAL PRACI ATD SCHÁNEL JSEM PRÁCI NEMEL JSEM UŽ JAK MU ZAPLATIT NÁJEM OBLÍTAL JSEM MC DONALDY UKLIDY STUDENTSKÝCH KOLEJÍ STAVBY ALE NIC SE NEDELO A ON ŽE PREJ BUDE MÍT PRACI ZA TÝDEN TAK JSEM BYL RÁD ZAČAL JSEM U NEHO DELAT ALE JAK DOŠLO NA PENÍZE TAK ME ŘEKL TAK DLUŽÍŠ ZA NÁJEM 160LIBER ZA POSKYTNUTÍ PRÁCE 100LIBER A JELIKOŽ KDO ME DLUŽÍ TAK DELÁ ZA 2,50LIBER NA HODINU TAK BUDEŠ MUSET U ME DELAT DOKUD SI TO NEZAPLATÍŠ POTOM TI DÁM 4,50LIBER NA HODINU A PO 3 MESÍCÍCH 6 AŽ 10 LIBER TAK SE SNAŽ A DRŽ HUBU JESTLI SE TI NELÍBY TAK TE VYSTEHUJEM NA ULICI.TAK JSEM DELAL PŘESČASY JAKO BLÁZEN JEN ABYCH HO MEL CO NEJDŘÍVE Z KRKU A MEL KLID DONESL JSEM MU ZA TYDEN HODINY A ON ME ŘEKL ŽE ME NEZAPLATÍ TO CO JSEM DELAL NAVÍC ŽE U NEJ SE DELÁ NEJVÍCE 10HODIN A 1HODINA PRESTÁVKA TAKŽE PLATÍ 9 HODIN A ŽE NEMÁM ZAPLACENÝ DEPOZIT /NAJEM / ALE ŽE ON VÝ V JAKÉ JSEM SITUACI TAK ŽE ME DÁ 50LIBER NA JÍDLO TAK JSEM BYL RAD ALE POTOM DO TOHO RODINÉHO DOMU NASTEHOVSL 7LIDÍ PREHRADIL TO TAM SÁDROKARTONEM A UDELAL PÁR DVEŘÍ TAKŽE 8 LIDÍ 1 WC 1 KUCHYN 1 LEDNICE VŠE 1* .PO PUL ROCE JSEM MEL TYDNE PLAT 100LIBER OSTATNÍ CO BYLI ZAMESTNÁNI VE SKLADECH TAK MELI 300LIB TYDNE JA JEN ZAVIDEL A PTAL JSEM SE JESTLI BY TAM NEBYLO VOLNÉ 1 MISTO ALE KAŽDEJ ŽE SE ZEPTÁ ATD ALE NIC PAK SE ME OZVALI Z MC DONALDU A JÁ ODEŠEL OD SLOVÁKA ZAČAL DELAT POSÍLAL JSEM PENÍZE NA MÉ DLUHY JENŽE PO3MESÍCÍCH SNIŽOVALI STAVY A 10 LIDÍ PROPOUŠTELYA JA MEZI NIMA A TAK JSEM SKONČIL U TOHO SLOVÁKA A ZASE VŠE OD ZAČÁTKU.BYL JSEM I NA JOB CENTRU ALE NIC NÁROK NA NEJAKOU PODPORU JSEM NEMEL.ALE V BARAKU BYDLELY 1POLÁK 2 SLOVÁCI 2 ČEŠKY 1 ROM A JÁ.A TEN ROM ME ŘÍKAL TY JSI BLBÝ PROČ PLATÍŠ NEJAKÉ DLUHY TO SES MEL VYSRAT NA SPLÁTKY A JINÉ BLBOSTI JÁ A MOJI KÁMOŠI JSME SI VZALI UVERY PUJČKY ATD A NEPLATÍME NIC A JÁ KOUKAL A NEVEŘIL.A ON ZAČAL TO MÁŠ TAK VEM SI CO NEJVÍCE UVERU A POTOM ODJED TADY BUD TU 5 AŽ 10 LET TO SE VŠE PROMLČÍ DO TÉ DOBY A PAK DOJEDEŠ S PENEZI A MUŽEŠ SE SMÁT JAK JSI JE DOBEHL.ALE MUSIŠ SI TO OHLIDAT TU PROMLČECÍ DOBU.JINAK JDEŠ SEDET.ZA PRVÉ ONI POSÍLAJÍ DOPISY NORMALNÍ PAK DOPORUČENÉ NIKDO JIM TO NEPREBÍRÁ TAK TE HLEDAJÍ DOMA TAM NEJSI PAK PO KAMARADECH POTOM INTERPOL ALE TI TE TADY NENAJDOU TI HLEDAJÍ VRAHY APOD NÉ ZA PODVOD. TO BY TE NEKDO MUSEL UDAT NA AMBASADU NEVER NIKOMU JDI BYDLET K ANGLIČANUM A BUD V KLIDU.PO TOMHLE ROZHOVORU SE ME UDELALO AŽ ZLE JAK TO JDE UDELAT.DELAL JSEM JEŠTE MESÍC U SLOVÁKA PROBYDLEL NÁJEM /DEPOZIT/.A CO NERYCHLEJI DO ČR A DO ANGLIE UŽ JEN DO LONDYNA NA DOVOLENOU.SPOUSTA LIDÍ JE TAM NA ČERNO.HLAVNE TI CO MAJÍ NASTOUPIT TREST.TOMU ROMOVY VOLAL BRATR A ŽE MU PŘIŠEL NÁSTUP TRESTU A TEN MU JEN ŘEKL VEM SI TABAK CIGARA A DOJED SEM A BUDEŠ MIT PRACI KDE BYDLET A JIDLO.NIC SI Z TOHO NEDELEJ A DOJED CO NEJDŘÍVE.ZATÍM .PTAL JSEM SE KAMARÁDA POLICAJTA I TEN ME TO POTVRDIL ALE POKUD JIM NEKDO NEZAVOLÁ TEN A TEN SE ZDRŽUJE TAM Y TAM DELÁ TO A TO TAK MAJÍ SMULU A PO 10 LETECH DOJEDOU A JE TO PROMLČENÉ A SMEJOU SE.UŽ JE TO TAK
 
Re: RADA JAK OBEJÍT STÁT PS POUČIL JSEM SE | ( Plavi | 16.04.2008, 15:23 ) | reagovat
Ses tam dal nanějakej zajímavej fet, soudě podle příspěvku..ne?
poplatky za psa | ( Jiří | 27.03.2008, 12:37 ) | reagovat
Kopal bych pejskaře do pr......!když si vy nebo vaše dítě po procházce venku, donesete na botě hovno od psa je úplně jedno jestli má pes 2 kila nebo 50 kilo. ten smrad je stejný. Najít majitele toho psa je nemožné, ale kdyby se to podařilo tak bych mu to dal sežrat i stou botou!
 
Re: poplatky za psa | ( Mimochodem | 14.10.2008, 17:33 ) | reagovat

Mimochodem existuje metoda jak zjistit majitele pejska. Já bych byla pro polatky zrušit, založit databázi vzorků (jinde už to začíná fungovat) a pak dávat majitelům pokuty podstatně vyšší než je poplatek za psa. Nehodlám ještě platit za to, že po svém psovi narozdíl od jiných uklízím. Mělo by to být naopak. A ještě k tomu kam byste pejskaře nakopal... kdybych náhodou jednou byla nenávistná jako vy, nepte se až vám jednou přijde domů potomek řádně vyliskaný za něco čím mě obtěžuje.

 
Re: poplatky za psa | ( Sežrat i s botou? | 14.10.2008, 17:23 ) | reagovat

Mě třeba zase obtěžují cizí děti. Otravují lidi, řvou, plivou, patlají špinavýma ručičkama autobusy, lítají po ulici, nudle u nosu, takže by si je rodiče měli držet buď zamčené doma dokud nevyrostou, nebo platit poplatky nám ostatním co s nimi musíme bohužel jezdit autobudem a podobně. O dospělých lidech co nedodržují osobní hygienu nemluvě. Dejme tomu, že vy jste čistotná rodinka s hodným děckem, ale pokud to dítě doma máte, tak byste podle mě měli platit preventivně daň za obtěžování a znečišťování okolí, protože někdo jiný svoje děti vychoval špatně a nehlídá si je. Vaše děcko to nedělá, ale mohlo by.

 
Re: Re: poplatky za psa | ( Franta | 16.12.2009, 17:08 ) | reagovat
Ty jsi snad šáblý.Přirovnáváš děti ke psům.Ja tak posmrkané děti o nichž se zmiňuješ, na veřejnosti neviděl.Dokonce ani romské a že jich u nás je.Asi jsi z těch co jsou schopni vzít pušku a tobě nepohodlné vystřílet,magoru. 
 
Re: Re: poplatky za psa | ( Luboš | 09.11.2009, 11:58 ) | reagovat
Ano. a když to vezmeme doslova, tak když se mi bude chtít na ulici na velkou, tak si odskočím na trávník. Přece to po sobě uklidím, tak co? Komu to vadí, ať se nekouká. Milí pejskaři. Nikdo nemá za povinnost za vaše pejsky uklízet a nějak vám to připravovat. Mám doma kvůli dětem taky zvířata, ale úměrná. Chovat v bytě ve městě bez zahrady např. dogu je pro mě asi jako mít na balkóně králíky. A spočítejte si, kolika korunami přispíváte na jedno vyvenčení. 1500,-Kč/365=4,10Kč. To nemůže stačit na ten pytlík se stojanem. Takže kvůli vám (všem) se musím např. i v zahradní restauraci při jídle koukat, jak z nějakého pejska cosi vylézá; kvůli vám (některým) se mi vrací děti (4 a 2 roky) občas umazané od exkrementů (posledně to byla bunda na břiše, protože do toho spadla); kvůli vám všem musím neustále hlídat, abych do toho nešlápl a ještě svými daněmi připlácet na úklid po psech. Všem vám děkuji. Je to problém nastavení měřítek, proto tyto povzdechy většina pejkařů nepochopí. A poplatky na vesnici – tam ten majitel psa chodí venčit svého mazlíčky na náves? To by mu sousedi dali, kdyby se tam válela hovna, jako ve městě. Bojím se doby, kdyby se změnila měřítka pohledu lidí na vepře domácího. Je prý chytřejší než pes. To bude paráda, až u nás ve vchodě bude místo cca 5 psů pět prasat, která se budou několikrát denně venčit na ulici. Celý problém je pouze dán tím, že si myslíte, že pes patří do bytu bez zahrady. Jsou i jiná zvířata, která vám můžou obohatit život.
Poplatky | ( detr | 24.03.2008, 10:38 ) | reagovat
Já bych ty poplatky zrušil úplně, ale za každé hovno které si pejskař neuklidí bych dal 1000 kč pokutu. Pokud vím, pes je jako člen domácnosti, stejně jako malé dítě, tak proč si nemůže dotyčný pejskař koupit pytlíky v marketu, jako např pleny pro dítě?
 
Re: Poplatky | ( Petr | 16.12.2009, 17:20 ) | reagovat
Jo ,kámo.Souhlasím.Ale kdo je bude "lapat" a následně pokutovat?To může jenom policajt. Máš jich dost?Tak pošli do PV posilu.
 
Re: Poplatky | ( zverimex | 14.10.2008, 17:36 ) | reagovat
V dnešní době si můžu běžně koupit speciální přívěsek na klíče, ve kterém mám sáčky vždy s sebou a není problém.
 
Re: Poplatky | ( Amethyst | 22.04.2008, 22:54 ) | reagovat
Souhlasím  s těmi pytlíky.Já je běžně kupuji,protože ikdyž u nás ve městě v některých zonách jsou umístěné koše s papírovými pytlíky tak budˇ je jich málo těch košů,nebo ty pytlíky obyčejně nejsou.Takže mne neubyde když jdu na procházku a do kapsy strčím pár mikrotenˇáku k piškotům.....
a čištění chodíků zaplatí ostatní z daní - jak české | ( ppk | 22.03.2008, 17:03 ) | reagovat
vskutku výborné řešení. přesunout náklady na psa na normální lidi bez psa. pro psa i pro vás i pro tatínka by bylo levnější a lepší kdyby pes bydlel u dotyčného tatínka. já osobně nehodlám za úklid cozích bobků platit z daní ani korunu
 
Re: | ( Jana | 02.04.2008, 13:37 ) | reagovat
a proč lidé,kteří nezvrací na ulici nebo nevyhazují papírky a bůhví co ještě, nebo i nevykonávají své potřeby na ulici měli platit z daní čistění, to by mě také zajímalo a kolik jich mezi námi je
Poplatky za psy | ( Pavel | 22.03.2008, 16:48 ) | reagovat
Pes na vesnici zastupuje policajta. Vy v městě chovete psa pro své potěšení. Já jsem u nás na vesnici neviděl policajta už 20 let a tak mně hlídá pes. V městě Vás hlídá neustále Státní policie.Pejskaři v městě, vyhlašte vždy v sobotu brigádu na sběr hromádek do kompostu zdarma.
 
Re: Vas ve meste hlida policie - Cha cha | ( Hobbit | 02.04.2008, 16:19 ) | reagovat
No to jste me rozesmal. Pes v byte plni podobnou funkci jako pes na vesnici. Policajty jsem parkrat videl - vetsinou ukryte za bukem cihajici na ty, co na nesmyslne umistene 30tce jedou 40. Pokud neco ukradli, vykradli auto, garaz, byt, tak jen krci rameny. Ze by treba hlidkovali ve spolecne garazi, kde se kradeze opakovali kazdou noc, stejne jako hlidkuji u tech silnic, to je ani nenapadne.
 
Re: Re: Vas ve meste hlida policie - Cha cha | ( smolhausen | 25.04.2008, 10:21 ) | reagovat
Naprostý souhlas !
Poplatky za psa | ( Novák | 22.03.2008, 16:40 ) | reagovat
Za ty hovna, které jsou na chodnících od Vašich pejsků by bylo 10 000 málo. Vaše povinnost je hovna uklízet. Což jsem ještě neviděl od pejskařů. Já v tom musím potmě šlapat.
 
Re: | ( Jarda | 22.03.2008, 23:46 ) | reagovat
Psi také močí (čůrají) a to zajména rohy domů , často i přímo u vchodů, stožáry veřejného osvětlení , sloupy dopravních značek , zábradlí atd. Agresivní moč způsobuje rychlejší korozi. Nátěry barvou, případně výměna sloupů nestojí dnes stokoruny ale desetitisíce. Co vy na to milovníci psů?
 
Re: Re: | ( | 14.10.2008, 18:10 ) | reagovat
Nemůžete nás hodit do jednoho pytle. Vy zase smrdíte a obtěžujete mě tím! Že vy ne? Ale většina lidí v autobuse ano - takže to budu brát jako že všichni. Lidi znečistí město daleko více. A taky si myslím, že vaše věta ,,co vy na to" jde úplně mimo. Ti kdo jsou hovada a dělají to, se beztak nezajímají natolik, aby se účastnili téhle debaty.
 
Re: Re: | ( smolhausen | 25.04.2008, 10:31 ) | reagovat
Tohle všechno psa snadno odnaučíte (když ovšem chcete),vím to z vlastní zkušenosti.Vychovaný pes ani na příklad nevleze na záhonek s kytkami,natož aby na něm čůral nebo kajdil.Je to o lidech,ne o zvířatech.
 
Re: | ( jana | 02.04.2008, 13:38 ) | reagovat
tak se zkus podívat co někdy dělají lidé, obzvláěště chlapi, kde je volno také čůrají a je jim jedno kde, zvracíme na chodníky a to je příjemné??
 
Re: Re: | ( smolhausen | 25.04.2008, 10:33 ) | reagovat
No to mi povídejte ! Máme před domem boužel vzrostlé keře a poté,co proti nám otevřeli hospodu.........
 
Re: Re: | ( Jarda | 03.04.2008, 21:49 ) | reagovat
Myslím, že uhýbáte od tématu - diskuse je k poplatkům za psa
 
Re: Re: Re: | ( fert | 05.04.2008, 13:01 ) | reagovat
diskuze je k poplatkům ze psů a ne o tom kde pes sere nemo ne,když si nechceš psí hovno přinést na botě domu tak koukej kam šlapeš.Nenadávej na psi sou lidi který uklízejí a taky kteří by uklízet chtěli ale chyběji koše a pytlíky,jdi nadávat na úřad který ty peníze dostává,když si tak chytrej.To by lidi taky sebou mohly tahat úklidovej vozejk.Lidi jako si ty miluju.
Poplatky nic nevyřeší | ( bezd | 21.03.2008, 23:29 ) | reagovat
Poplatky jako poplatky-kam jdou ty peníze,platíme 1500,-Kč,sáček,lopatku natož funkční odpadkový koš nepotkáte ani v parku......je sice pravdou,že dnešní "mládež" i schválně zničí/-ale tady na to nikdo nedohlíží,ti co po pejscích uklízí to opravdu nemohou ovlivnit,naopak já sbírám a druhý "pejskař" se Vám směje a že by to nedělal......hlavně to jsou takoví co mají plnou pusu o svém psovi-"náš miláček" ale by si po něm i uklidli to né,tak by mě někdy zajímalo, jestli se také doma vy...a nechají tak?? předpokládám, že si snad po sobě taky uklízejí.....těm bych dávala velké pokuty a možná by si to rozmysleli.....
| ( | 19.03.2008, 14:12 ) | reagovat
6
 
Kam s ním? | ( Iva | 19.03.2008, 21:03 ) | reagovat
Docela chápu poplatky za psa. Měly by to být peníze na odpadkové koše na psí exkrementy, ale u nás ve městě nic takového nemáme, jen platíme. Po svém psu si uklízím, ale od popelářů jsem dostala vynadáno, že psí bobky jsou bio odpad a nepatří do popelnice či kontejneru. Tak se tedy kam s ním? A kam šel můj poplatek?
 
No ono to není tak jednoduché, | ( pepina | 20.03.2008, 07:36 ) | reagovat
protože radní u nás vydali vyhlášku,že za psa platí držitel,což nemusí být vždy majitel.Tak dochází k dalšímu paradoxu - vezmete k sobě psa svých rodičů,protože se nemohou ze zdravotních důvodů o zvíře starat-a máte problém,pokud nějaký bezva soused nahlásí,že v bytě je pes.Jste držitel,nevíte,na jak dlouho.No jo,tady jsme v rodném městě nejlepšího z ministrů,toho vnitrového,co taky čekat jiného,že?
 
Re: | ( Milena | 20.03.2008, 09:34 ) | reagovat
Tohle je věčný boj vlastníků psů a ostatních. Představte si situaci, že bydlíte v mnohaposchoďovém paneláku, kde jsou v každém patře minimálně 2 psi. Také se mě nikdo neptá, jestli chci slyšet každodenní štěkání psa a platit za výtah, kterým majitelé minimálně dvakrát denně jezdí vyvenčit psa...
poplatky ze psa | ( marketa | 19.03.2008, 13:49 ) | reagovat
Zdá se mi dost pné,platit stejné peníze ze psa,když bydlím v baráčku s velkou zahradou,kde si ty hovínka uklízím sama,a na ulici s ním vůbec nechodím,jako s paneláku kde venčí psa před barákem a ještě si ty ho... neuklízí!!!!!
 
Re: poplatky za psa | ( fi.nix | 22.03.2008, 18:29 ) | reagovat
Pravda. Bydlíme v baráku máme taky psa, uklízíme si po něm sami. Venčí se na zahradě a nikoho s tím neobtěžujeme, ale bohužel vlastníme kus pozemku, který není oplocen a místní s PANELÁKŮ sem chodí venčit své psy! Myslíte že tohle je slušné a etické? Trávu využívám ke krmení krav a věřte, že i taková kráva pozná posranou trávu. Nemám celý den čas hlídat tento pozemek a když někoho upozorním na to,že je to soukromý pozemek,tak mě ještě osočí"O co se mi vlastně jedná!"Takže jsem pro zvýšenou platbu v bytech! Ty chodníky opravdu stojí za to, až se naučí pejskaři z bytů respektovat okolí,tak potom si stěžujte na výši poplatků!
 
Re: Re: poplatky za psa | ( | 14.10.2008, 18:18 ) | reagovat
Čili i vy sklapněte a nestěžujte si. Jste taky pejskař. Co na tom, že si uklízíte. Já taky a hodila jste mě do stejného pytle s ostatními, protože bydlím v paneláku! S vaším postojem - měla byste platit stejně jako oni. A dobře vám tak. Jste opravdu hloupý člověk, že máte jiný metr pro sebe a jiný pro statní.
POPLATKY ZE PSA | ( Milda | 18.03.2008, 22:20 ) | reagovat
V žádném z příspěvků se nikdo nezamyslel nad tím, proč se dělají rozdíly mezi vesnicí malým a velkým městem? Proč je na vesnici poplatek do 150 Kč, menší město do 500 Kč a velká města 1000 Kč a více? A proč platí majitelé, kteří vlastní psa např. 10 let menší poplatek než majitel, který si ho pořídí nyní? A kdo platí poplatky ze psů v útulku? Majitel asi těžko. Poplatky ano, ale pro včechny stejný metr! Sankce za nepořádek ano a pořádný, ale ne vyděračství za to, že někteří lidé mají rádi zvířata.
 
Re: POPLATKY ZE PSA | ( | 06.12.2010, 12:36 ) | reagovat
Jenže to není o lásce, ale o ohleduplnosti a možnostech.
Poplatky za velikost psa | ( Petr | 18.03.2008, 18:16 ) | reagovat
Proč platit 1500 ve městě za čivavu nebo yorkšírák,ty psi proleží vice času na gauči než venku.Platit za výšku v kohoutku nebo do určité váhy (tím i boj proti obézním psům) si myslím by bylo spravedlivější.
 
Re: Poplatky za velikost psa | ( Věra | 03.04.2008, 14:20 ) | reagovat
Vážený Petře,máme Německého ovčáka po kterém poctivě uklízíme.Chci Vám vyvrátit Vaši teorii,jelikož alespoň tedy v našem městě vidím,že po velkých psech jejich majitelé uklízí,ale když vidím někoho s jorkšírem anebo s oříškem,tak málokdy zaregistruji,že po těchto psech majitelé uklízejí.Dokonce mi jedna paní řekla,že takový malý hovínko,jako udělá její pejsek se sbírat nemusí,ale po našem "vlčákovi",to že se musí.Souhlasím s názorem,že to hovínko na botě smrdí stejně a basta.Nicméně k poplatkům-my platíme 1200,- a zdá se mi to neúměrné.Toť můj názor.
 
Re: Protoze serou stejne | ( Hobbit | 02.04.2008, 16:23 ) | reagovat
Protoze serou zhruba stejnej pocet hoven. Ti velky je maji maximalne vetsi - coz ale snizuje pravdepodobnost, ze ho prehlidnu a slapnu do nej. Na bote smrdi obe stejne...
 
Re: | ( | 02.04.2008, 14:28 ) | reagovat
aha, takže když si pořídím psa, který v dospělosti má 45 -50 kg, a někdo kdo má čivavu do 2 kg nebo nad, tak to je opravdu rozdíl nemyslíš, a z obeznosti to nemá co dělat
 
Re: | ( | 02.04.2008, 13:41 ) | reagovat
aha, takže když si pořídím psa, který v dospělosti má 45 -50 kg, a někdo kdo má čivavu do 2 kg nebo nad, tak to je opravdu rozdíl nemyslíš, a z obeznosti to nemá co dělat
poplatky za psa | ( Datka | 18.03.2008, 18:48 ) | reagovat
Všichni chcou same poplatky ale ja vubec nevim za co?Za chvili budeme platit poplatek za to že dychame vzduch.Ja mam pejska bydlim v bytě ale psa mam nahlašeneho jinde nebudu platit vyžirkam a ani nevim kde ty poplatky konči.
přihlášený pes | ( ren | 18.03.2008, 16:58 ) | reagovat
pes musí být přihlášený tam, kde má jeho majitel trvalé bydliště?.
Co s poplatky | ( Jerry | 18.03.2008, 16:52 ) | reagovat
To, že se s těmito poplatky nedá nic dělat je nesmysl. Je to dokonce jednoduší než třeba s poplatky televizními. Jelikož chov psů je upravován místní vyhláškou, tak stačí v příštích volbách zvolit takové zastupitelstvo, které poplatky za psa třeba zruší a třeba i uklidí město. Je to ovšem otázka času, vše nejde hned. Jelikož jsou důležitější věci, jako například zvýšení životní urovně široké vrstvy obyvatel, což se povedlo sou?asné vlád?. Ta jednoduchým způsobem z mnoha "socek" (včetně mně) udělala střední vrstvu, tím že znížila násobky životního minima. Předpokládám tedy, že když nás je již tolik movitých, tak ten poplatek si můžeme prozatím dovolit.
| ( vydra | 18.03.2008, 09:38 ) | reagovat
Pletete sem poplatky a výchovu
 
Re: | ( jp | 18.03.2008, 14:47 ) | reagovat
zaplaťpámbu, že si toho konečně někdo všiml!
115 milionů korun ročně | ( Merlin | 18.03.2008, 08:53 ) | reagovat

Poplatky ve velkých městech jsou svou výší naprosto nehorázné. Neřeší totiž problém psích extrementů,ale naplňují jen státní pokladnu. Když čtu, že nějaká městská čtvrt vydá měsíčně na úklid po psech 80 tisíc, uvažuji o tom, že to půjdu sama dělat. A počítejte se mnou - v Praze je registrováno ke konci r. 2007 cca 76 496 psů x 1500 = 114 744 000, tj. vybráno ročně na poplatcích skoro 115 milionů korun*a kolik  z toho se vrátí na úklid, prostory pro volné pobíhání psů apod.?  Jednoduché počty - odhadem 15 obvodů 115:15:12 = skoro 640 tis. měsíčně. Šokující ? Ano ! Jsem proto, aby pokuta za neuklizení extrementu po svém miláčkovi byla klidně 5 000,-, To by ovšem musela být nějaká vůle, jak najít nástroj, tyto nevychované majitele odhalit a pokutovat. Pro začátek by třeba stačilo, aby se na ulici vrátili policisté. Mám psa, z útulku, kam ho odložila nějaká lidská bestie, uklízím po něm, platím poplatky a při venčení stále šlapu v hovínkách po jiných. A už mě to nebaví. Zn. hledám dědu na venkově :)

Kam jdou vybrané peníze ........ | ( Sarah | 18.03.2008, 08:38 ) | reagovat

Co se týče poplatků a jejich výše,tak to bych se vyjádřila takhle...

Poplatky ano, ale v jaké výši???Kdybych to měla ocenit podle odvedené práce tj.odpadkové koše, úklid prostranství, popř.vybavení odpad.košů sáčky nebo pap.pytlíky,tak bych přispěla tak 50,-Kč.

Situace je bohužel taková, že lidé neumí po svých psech uklidit a proč taky,když za to nemají žádné postihy, pouze jen občas uslyší nějaké bububu a tím to skončí. Na druhou stranu nás pejskaře co po svých psech uklízíme trestají tím,že když uklidím,tak s tím musím letět pomalu přes celé město,abych to mohla vyhodit a to samozřejmě v sáčku,které mi sbírá celá rodina.Uklizeče jsem tady ještě za celé ty roky nepotkala a stav je opravdu tragický, tak se ptám, kde jsou ty peníze z poplatků za psy?!?!?!

 
Re: Kam jdou vybrané peníze ........ | ( | 14.10.2008, 18:07 ) | reagovat
Poplatky ano? To je pěkná blbost!!! Poplatky NE sankce ANO! Už z principu je to blbina. Kdyby někdo za vámi přišel s tím, že dává požadavek na preventivní poplatky za vlastnictví klíčů, protože s nimi někdo obchází auta, mohli byste s čistým svědomím souhlasit s tímto principem a podepsat za něj petici? A princip je stejný. Ať to zaplatí, kdo ta auta ničí a ne ten kdo by mohl. Zvlášť pokud tímto poplatkem nepředplatím odstranění škody na autě, dělám-li to přímo já. (Tento vzkaz není mířen proti vám, pouze proti oné větě poplatky ano.)
Pes ve městě | ( peha | 18.03.2008, 08:10 ) | reagovat

Bohužel nevěřím,že by jakýkoliv poplatek,změnil chování lidí.Sama jsem pořídila kvůli dceři malinkého pejska na sídliště.Přesto,že jsem nikdy netoužila psa mít a jen jsem spnila velké přání svoji dcery,tak celá rodina k němu přistupujeme zodpovědně a nikdo z nás by si nedovolil neuklidit po něm venku hromádky.Bohužel je nás strašně málo a mám stále stejně negativní názor na lidi "PEJSKAŘE".Poplatky jsem vyřešila stejně jako paní v prvním článku a vzhledem k ostatním nezodpovědným majitelům psů,si vůbec nebudeme dělat starosti,že ho nemáme nahlášeného v místě bydliště.

 
Re: Pes ve městě | ( jana | 06.04.2008, 08:56 ) | reagovat
Taky mám psa.Vždy jsem platila poplatky a vždy i uklízela.Vedu k tomu i své děti 4 a 6 let,prostě po psovi se uklízet musí.Není to však tak dlouho,co opět přinesli nadílku na botě a to už jsem řekla DOST.Psa jsem přihlásila ke kamarádce na vesnici.Dál uklízím po svém miláčkovi a ještě mám 950Kč na sáčky,které jsem od města nikdy navyděla.Poplatky bych zrušila,ale ten kdo by si neuklidil,tak by se ani nedoplatil!
Pes ve městě | ( peha | 18.03.2008, 08:09 ) | reagovat

Bohužel nevěřím,že by jakýkoliv poplatek,změnil chování lidí.Sama jsem pořídila kvůli dceři malinkého pejska na sídliště.Přesto,že jsem nikdy netoužila psa mít a jen jsem spnila velké přání svoji dcery,tak celá rodina k němu přistupujeme zodpovědně a nikdo z nás by si nedovolil neuklidit po něm venku hromádky.Bohužel je nás strašně málo a mám stále stejně negativní názor na lidi "PEJSKAŘE".Poplatky jsem vyřešila stejně jako paní v prvním článku a vzhledem k ostatním nezodpovědným majitelům psů,si vůbec nebudeme dělat starosti,že ho nemáme nahlášeného v místě bydliště.

 
Re: Pes ve městě | ( | 14.10.2008, 18:00 ) | reagovat
Přesně tak. Můžete mít čisté svědomí. Jestliže víte, že uklízíte a že poplatek platíte vpodstatě za činy někoho jiného - tedy nesmyslně, není důvod si ho alespoň nesnížit.
Pes ve městě | ( Pišta | 18.03.2008, 06:57 ) | reagovat

Myslím si ,že poplatky ve městě jsou úměrné.Chovat ovšem psy v panelových bytech zejména pro psy větších ras (německý ovčak,doga apod.) je pro tyto zvířata velmi stresující, nehledě k tomu,že 90 % majitelů nedodržuje základní povinost úklidu psích extrementů,což pro každého slušného majitelé by mělo být naprostou samozřejmosti.Často se setkávám s tím,že lidé káraji děti hrající si na trávnicích mezi domy,že je ničí ,ovšem psi miláčci tam nejen pobíhají ,ale zamořují je svými extrementy a to nikomu nevadí.Bydlím sám na sídlišti v Ostravě -Porubě a této městské části se říká " město psů ",protože při procházkach potkáte více psů jak lidí.A nakonec je nutné ,aby městská policie by měla zvýšit sankce za nedodržování čistoty.

 
Re: Pes ve městě | ( měšťačka/vesničanka | 14.10.2008, 17:57 ) | reagovat
Proč tak rozlišujete ,,ve městech". Neměli by naopak platit víc lidé na vesnicích za psa? Nevím kolik procent měšťáku si po psovi uklízí, ale můžu vám říct kolik procent lidí to dělá na vesnici: 0%
pes ve městě | ( berry | 18.03.2008, 06:35 ) | reagovat

Polatek za psa vzhledem k neukázněnosti majitelů není vysoký. Dovedu si představit, že by měl být i vyšší. Úklid po svých miláčcích opravdu majitelé provádějí jen někteří. Dejme tedy poplatek ve městech klidně 5000 Kč, možná by to vedlo i k lepší etice chovu v panelácích.Pravdou ovšem je, že pak už by města měla dělat aspoň co druhý den úklid všech veřejných prostransví. Za ty milióny ročně by se pak neměli na co vymlouvat.

 
Re: pes ve městě | ( Petr | 16.12.2009, 17:50 ) | reagovat
Souhlasím.On totiž vysoký poplatek za psa ve městě a vysoké pokuty za znečišťování ulic a parků,mnoho lidi odradí od pořízení psa.Ten přece není nezbytně nutný k životu.Když nemám na náklady spojené s vlastněním psa,tak si  ho nekoupím.Ja např.nemám na pořízení auta a už vůbec nehodlám platit povinné poplatky a prohlídky,drahý benzin atd.,tak si ho prostě  nekoupím.Je to moc složité?Z peněz z popl.a pokut by museli páni radní vytvořit podmínky pro ty,co na pejsky budou mít.Poplatky  za psy jsou téměř všude v eeuropě zavedené,zvlášť vím,že v Německu a to nemalé, včetně pokut. 
 
Re: pes ve městě | ( Přesně tak | 14.10.2008, 17:54 ) | reagovat
Chtěl byste vy platit třeba 5000 ročně za to, že váš soused je kuřák a čuně a háže nedopalky a odpadky po vaší ulici? Ne? To se pím, podle vašeho stanoviska byste totiž měl, pokud ve svém bytě vlastníte cigarety nebo odpadky. Jste tak potencionální znečišťovatel. Jak tady kolega podotýká - potrestejme ty slušné a nechme je platit za to, že dělají něco navíc narozdíl od ostatních.
 
Re: | ( Tony | 18.03.2008, 17:40 ) | reagovat
To už bych po psovi neuklízel vůbec za ty prachy at si to uklízí ten kdo vybírá
 
Re: | ( Míla. | 18.03.2008, 18:13 ) | reagovat
A zase by se tím jen potrestali ti , co po svých psech poctivě uklízejí , proč by měli doplácet , na něčí neschopnost ?
Pes ve městě | ( ALA | 18.03.2008, 01:30 ) | reagovat
Poplatek 1500 Kč za psa ve městě není vůbec nehorázný, ale naopak velmi malý. Zvýšila bych ho alespoň na 5000 Kč!!! Vyjít ven na ulici, podívat se na trávníky kolem domů, apod. je opravdu nechutné. Kdekdo v městském bytě chce mít psa, ale uklízet po něm, což by měla být každého slušného majitele samozřejmá povinnost, se už nechce. Je potřeba více dbát na dodržování a příp. sankcionování nevychovaných "páníčků", kteří nehodlají plnit své povinnosti ohledně držení psa! Hygiena nikomu z nich nic neříká?
 
Re: Pes ve městě | ( | 14.10.2008, 17:47 ) | reagovat
Vy se zřejmě vyjadřujete k problému, který moc nechápete. Ten poplatek není za úklid po psech (hromadně se uklízí i s odpadky co lidé pohodí a zvratky co po sobě nechávají na chodníku a to se bude dělat i bez psů ve městech stejně). Nemám tím předplaceno, že uklízet po psovi nemusím. Když to neudělám, pokutu dostanu stejně. Takže za jakou službu platím? Za žádnou. Že to jde na psí sáčky do parků? My je tu nemáme. I kdyby. Kdo po psovi nechce uklízet, sáček si tam stejně neutrhne. A kdo chce, má ho už z domu s sebou, jako já. Nevidím důvod proč platit za to že psa jen vlastním a uklízím si po něm třeba dokonce na své vlastní zahradě.
 
RE: tri ovcaci v panelaku? Sranda:) | ( milujemepsy | 25.03.2008, 14:54 ) | reagovat
zazila jsem chovatelku-majitelku, ktera v panelakovem byte 2+1 mela najednou 17 ovcaku... 11 stenat a 6 dospelych psu + rodice:-D Takze tri ovcaci - sranda ;-)
 
Re: | ( jp | 18.03.2008, 01:47 ) | reagovat
a co takhle 10 000 a nebo ještě víc, proč pletete poplatky a nevychovanost "chovatelů"? souhlasím se sankcionováním za nedodržování čistoty, ale není to také o ton, že si majitel psa může říct, kašlu na to, já platím za úklid? Nebo za co ty poplatky vlastně jsou?
Poplatek za psa | ( Jarda | 17.03.2008, 23:46 ) | reagovat
Pokud si pořídím psa (miláčka), musím si uvědomit, že budu také za něj platit, nejen za krmení. Nesnesu pohled na tři německé ovčáky chované v panelovém bytě na sídlišti v Bohnicích. To jsou psi trpitelé!
 
Re: | ( jp | 18.03.2008, 01:41 ) | reagovat

toto je o polpatcích a nikoliv o etice chovu. (co je horší v paneláku, doga která celej den chrní na gauči nebo 3-5 yorkšíráků kteří si dokáží "hrát" 24hod?) Mne by zajímalo, kam jdou poplatky? Co se z nich hradí? Jdou snad na úklid měst? 

 Nedaleko bude doba, kdy finanční koumáci příjdou na to, že se dá vybírat z koček, chovu ptactva (obvzláště holubů) a taky je fůra akvarisrů a teraristů... A zas bude nějaká korunka do rozpočtu.

 
Re: | ( Hana | 18.03.2008, 00:45 ) | reagovat
Je to zporny problem,samozrejme ze kazde zvire donucene bydlet v byte je okradano na svich potrebach,pes potrebuje pohyb,prostor a misto na sve instinktyvni potreby,u velkych plemen je to obzvlast dulezite. Ovsem na druhou stranu musim podotknout,ze pokud je pes dostatecne vencen a voden na pravidelne denni dlouhe prochazky,zadnym vaznym zpusobem netrpi ani v mensim byte, naopak je rad, po naplneni svich potreb,prozit zbytek casu v uzke blizkosti sveho pana a rodiny. Je jasne ,ze napriklad tri velci ovcaci jsou do bytu v panelaku trochu moc,ale to je zas ovsem otazka velikosti bytu a jak se jim majitel venuje,jak jsem se jiz vise zminila. Sama mam dva psy,jednoho maleho a jednoho stredni vetsi plemeno a mam je od mala v mensim byte a vubec se neda rict ze by trpeli,naopak jsou stastny ,kdyz prijdou z dlouhe denni prochazky domu na kavalec  ze mohou byt semnou v uzkem kontaktu. Ja bych zas nemohla mit psa vecne jen na zahrade u domku na hlidani. Pes je muj nejvetsi pritel a jako takovy ma vzdy misto po mem boku.!
 
Re: Re: | ( Andrea | 02.09.2012, 10:01 ) | reagovat
Hano, přesně s vámi souhlasím.

Na cizinecké policii se vesele kšeftuje s pořadovými lístky

Na cizinecké policii v Praze v Koněvovce se vesele kšeftuje s pořadovými čísly. ... více »

Reklamace? Zákazník nemá téměř žádná práva. Může jen čekat

Zákazník v Česku nemá téměř žádná práva. Hlavně ať zaplatí a pak ať na svůj výro... více »

Pošlete svůj příběh a vyhrajte hodnotné ceny a hlavně svou příležitost!

Portál www.mojepoplatky.cz vyhlašuje velkou soutěž o nejlepší a neužitečnější př... více »

Anketní otázka